Soffhäng hela kvällen..

Sitter nu i min underbart sköna soffa och skall här stanna ända tills det är dags att gosa ner i sängen. En massa på tv ikväll, visserligen inget superbra men ändå sånt jag ser, Arga snickarn, bonde och sthlm arlanda.
Är helt sjukt trött idag, och ont i mitt huvud. Så fick bli en varm låååååång dusch direkt när jag kom hem och sen hoppa i mys kläderna. Redan Torsdag imorgon vilket innebär att "helgen är runt hörnet" Fort tiden går då, nästan lite läskigt.
Dagen har iaf enbart beståt utav jobb. Blev lite tråkigheter framåt slutet så tappade motivationen helt och hållet. Men men dagen har funkat ändå. Nya tag imorgon.
usch vad det regnar ute :( Kan det inte komma en riktig snöstorm, gud så mysigt det skulle vara. msymysmys.


mums, kom på att jag nog ska fixa en liten fruktsallad nu till tv tittandet, Eller orkar jag det!? vore ju väldigt gott!

Bjuder på en snöig Nowi ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, eller hur!!

2009-11-20 @ 12:16:49
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0