28 Augusti

Lördagmorgon och klockan är grymt lite! Men mina kära grannar håller i någon slags jävla efterfest nu! kul.. jag som hade tänkt sooooooooooooova efteren hård arbetsvecka.

Somsagt började ju mitt nya jobb i måndags och har ni jobbat en vecka, känns kanon! Denna vecka som kommer blir ytterligare dagtid men veckan efter blir det kvällsskift 15-24-spännande.. Dock väldigt tråkigt att jag och Amelie går om varandras skift hela tiden :/ Men hoppas det löser sig snart!

Igår brasade vi hem till kimstad för att äta kräftor/smörgåstårta. var riktigt gott. Efter det körde vi ett parti Rita/gissa- Så kul spel.

Idag hoppas jag på en tur ner till stan skulle kanske fika med Amelie och jag är så gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt shoppingsugen, vill ha lön nu:D hann ju inte få nått denna månad:/

Nähe, kanske försöka vila lite innan det är dags för frulle.. Trött är man ju.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0