Godmorgon godmorgon!

Sådärja, nu kan jag inte sova mera. ligger och kollar runt lite, snart dags att göra en stoooormumsig frukost, färskpressadjucie och sånt gott..
Dagen är fullspäckad, först ut, baka muffins till mormors kalas som är på Måndag. Sen blir det åka till ikea och en massa andra affärer:) och sen kl 16 ska jag jobba, segt en söndag jag vet,men imorgon är jag ledig:) har även tvättstugan idag med, KUL!

lite kort om min helg.
Har haft en riktigt bra helg måste jag säga. I fredags kom Adeline hit, blev vin och lite gottit, tv och en massa prat & skratt, Tack för en riktigt trevligt kväll hjärtat! Sen i Lördags så vaknade jag och kände mig anningen seg,så hoppade tyvärr träningen då. Åkte till kimstad så drog jag och mamma till maxi för shopping och lunch, trevligt :) Stannade i kimstad till kvällen, färgade mammas hår och sen kom jokke så blev det mat och Robinsson. Japp det som hänt och nu ligger jag somsagt i sängen och ska snart sätta fart på den här dagen :)

Kram


Kommentarer
Postat av: adeline

Tack själv mitt gull ;) pussis

2010-01-31 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0