1 juni

hello :)

Idag vaknade jag vid halv 9, stack ut på morgonrunda med diddeman. strax innan 10 tog jag min cykel och trmpade ner till arbetsförmedlingen som jag varlångt ifrån ensam att göra idag. Gud vad mycket folk. Men allt gick rätt smidigt för det och jag fick en tid till möte nästa vecka.
Väl hemma så bakade jag muffins och sen kom Malin hit :) myclet trevligt, blev fika och färga hennes hår,och en himla massa prat om allt mellan himmel och jord :) Hennes hår blev super fint och jag blir själv sugen på att färga det mörkare.. mitt har blivit så ljust nu emot vad jag brukar ha.

Japp det var min första dag som arbetsSÖKANDE och det har känts konstigt,som jag sa till en fd arbetskollega som ringde fört " det känns som man bara är hemma och är sjuk" , det gör det faktiskt.  Men ska ändå ställa klockan varje dag så man inte blir så seg. Jag måste ju faktiskt leta jobb, samt att jag lovat mig själv att ta tag i mitt körkort eller inte bara mig själv utan min man oxå. så det ska bli! Blir skriva in sig på körskolan, tror det blir magnussons tillslut, ligger nära och bra så det blir smidigt:) längtar :) Bättre sent än aldrig!

Nahe, nu ringer mamma så ska prata lite med henne, svårt attblogga samtidigt!
Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas det löser sig med jobb snart gumman! Ge inte upp bara & passa på att njuta av lite sol med!

2010-06-01 @ 20:44:09
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: sandra

Johanna, "semester" är bäst haha :D Jag kommer om en vecka, helt underbart! Då ska vi leka massa!

2010-06-02 @ 13:17:54
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej men vad har hänt? Har du blivit av med jobbet?

2010-06-06 @ 09:17:11
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0