6 juni

Sverigesnationaldag. Har väl inte tyckt att det varit mer än en vanlig söndag.. Började dagen med att gå bort till rydsskogen på valpkurs för andra gången, gick bra idag men jag tyckte en övning var lite krånglig även fär oss så det var svårt att få ut till hunden att göra den rätt då oxå, men men mer övning ger färdighet, tycker förövrigt att det går super bra, han här duktig min bebis!
Jokke stack iväg på en golfrunda direkt när vi kom hem och jag satte mig i solen på balkongen i 1 timma tills jag "bara " skulle slänga mig på sängen jämter didden i 5 min, slutade med att jag slog upp mina gröna och insåg att jag sovit i 3,5 timmar, men det var riktigt skönt :)
kvällen har bjudit på tacos och soffhäng dock inte ett skit på tvn så passar på att blogga lite.

Imorgon, måndag och ny vecka. Ska luncha/fika med Adeline sen blir det en sväng upp till jobbet för att hämta lite papper osv. Vill kolla lite på stan oxå. Hoppas det är lika fint väder som de senaste dagarna för gud vad skönt det varit njutit av varenda sekund, så härligt det är!!! Dock nämnde adeline nått om att det inte skulle bli bra väder, hoppas väderprognosen ändrar sig :)

Lite mera söndagsmys sen sova!
Kram

Det bästa med allt denna vecka är att min norgetös kommer hem :)..
Bjuder på den charmigaste biln jag hittade, iaf på mig.. lite lagom snygg efter en resdag på 24 h iställer för en sisodär 3 allt som allt.



Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, vilken bild!! Bara två dagar kvar, men bara 1 HEL dag kvar :D saknar:)

2010-06-07 @ 16:54:15
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0