verkar som bloggen har lite semester den också!

Inte den bästa uppdateringen här inne just nu, beror nog på att jokke har semester och vi försöker få ut så mycket av dagarna som möjligt tillsammans :)
Men idag när regnet står som spön i backen så passar jag på :) Pysslar inomhus idag, satt upp en tavel list ovanför trappen som ska bli så fint när jag fått dit det jag tänkt ha på den, nämnligen fina bilder på våran underbara Max, lovar bilder när den är klar.  Tänkte beställa en canvas tavla med ett foto jag tagit, kommer bli toppen fint!

Annars flytter dagarna på i en alldeles för snabb takt. Jokke går tråkigt nog in på sin fjärde och sista semetervecka, så jäkla tråkigt :/.
Den här veckan blir det mest en massa förberedelser inför dopet som vi har på lördag, en massa gott fikabröd ska bakas, tar väl inte hela veckan, men en del av den.
Nää hade väl inte så mycket att skriva just nu, kliar fingrarna, så kul att pyssla här hemma så ska kolla vad mer som kan fixas så gör jag det!

Ha det bra fina du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0