4 Februari

Fredagkväll, underbart.  Slappar i soffan med lite göttit och kollar på lets dance och parlamentet..
Har även hunnit göra en av pajerna till imorgon så blir det inte så stressigt på förmiddagen innan det blir kalas här hemma :) Trevligt!
Annars har dagen bestått av att städa, städa bort allt damm man inser finns när solen ligger på och även mina sjukbasiller. Så skönt att det blivit så pass " varmt" att man kan ha balkongdörren på glänt för att få in frisk luft utan att frysa ihjäl.

Vaknade vid 6 imorse av att en liten bebis hade ett litet morgonpass där inne i magen, värst vad den sparkade... Men återigen det gör mig bara så himla lycklig, älskar när den lille sätter igång eftersom den inte är sådär superaktiv där inne för övrigt, är mest på morgon och kväll!
Mindre roligt är att jag känner av ryggen och mina höfter, inget roligt alls.. Så ska snart slänga mig i sängen och tjata till mig lite massage av älsklingen, har faktiskt en innestående! :)

Hoppas ni har en toppenkväll, Kram



Kommentarer
Postat av: Matilda

Stort grattis på födelsedagen ! Nej jag kommer inte bli besviken, min nya bästa kompis just nu :) kram

2011-02-05 @ 07:31:56
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: Marie

Visst är det mysigt nu när solen har börjat titta fram & man kan känna lite vår i kroppen =D Stort Grattis på födelsedagen gumman, njut av dagen =) Jag vill se din söta mage snart gumman!

2011-02-05 @ 08:38:01
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0