24 Juli


Myser här hemma i soffan och surfar runt på datorn och har tvn på i bakrunden och en sovande Max på magen.
I eftermiddags kom vi hem från landet som vi varit på sen i Onsdagskväll. Haft det jätte mysigt, dock trist väder så dagarna har spenderats inomhus och en heldel slappande. Men skönt på sitt sätt för nu är vi utvilade för ännu en semestervecka. Verkar sorgligt nog som det ska regna hela veckan, blir det inget mer högtryck ? är sommaren slut? =/ kul att vara iväg med alltid skön känsla att komma hem. Tog en sköönt duch när jag kom hem och Maxen fick sig ett välbehövligt bad, han sprattlade på så glatt i badkaret, skönt att han verkar trivas i badet :)

Ska iaf ta vara på varenda dag på Jokkes semster. I veckan är det en marknad vi brukar gå på varje år, men regnar det skippar vi såklart den. Sen har vi planer för kolmården men såklart så beror det mesta på vädret. fan, sol tack.

Nää, nu gåre vi upp till sängen och kollar tv där istället. Spännande och se om Max kommer vilja sova i sin säng inatt efter att blivit bortskämd med 4 mysiga nätter mellan sin mamma och pappa.  =] sötaste Maxen.



Mina hjärtan ♥♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo det är ju sån't som säkert känns jobbigt när man går över tiden och är mer eller mindre inställd på ett datum, men en vecka över tid lär jag överleva! Tack gummn & absolut måste vi ses snart igen!!

2011-07-24 @ 22:35:25
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Marie

Det är bara fint med mig, bara att magen blir tyngre & tyngre nu för var dag som går.. Börjar bli aningen segt att jobba, så efter denna vecka blir det semester om inte den lille hunnit kika ut innan dess.. Hur är allt med er? Mys att alla tre är hemma misstänker jag?! Försäkringskassan har välla tyvärr alltid så roliga kötider, men bara att gilla läget!!

2011-07-25 @ 21:07:21
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0