flyttkartonger ÖVERALLT!

Känns som att vi bor i en enda röra just förtillfället, eller känns och känns vi GÖR det. Men igentligen är det ju helt underbart eftersom vi ska flytta från våran lilla 2:a och flytta in i vårat underbart fina radhus, men saken är ju den att jag hatar att ha det rörigt omkring mig.. Har städat så gott det går nu ändå, bäddat rent i sängen och dammsugat. Sen packat ner alla ljuslycktor mm i kartonger.

I förmiddags så promenerade jag och Max ner till stan och mötte upp Sofie och Albin för en fika och kolla lite i butiker. En kompis till Sofie och hennes son var med och fikade oxå, riktigt kul att umgås med några som har barn oxå :)
Köpte med mig ett par jätte fina jeansshorts till Max och ett par snygga röda chinos :)
När vi skulle gå hemmåt så började det smådugga lite men jag kände för att gå endå, MEN när vi hade kommit en bit så öppnades himlen och det öste ner, super kul...eller inte, jävligt blött!

Nu måste jag ut med diddeman.
Hejhopp


Mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0