Lördag


Halloj!

Precis tryckt i mig en pizza och känner mig äckligt mätt=/ inte nog med det så har jag ont i huvudet med, tror det beror på att vi inte fått i oss någon lunch idag utan det blev somsagt pizzan nu..

Idag har vi varit runt i lite butiker, bla ikea. Kollat på vad vi ska köpa när vi flyttat. kändes onödigt att köpa med oss det idag eftersom lägenheten är en enda röra.. Känns som det kommer bli riktigt bra med det vi kollade på. Max rum kommer bli sååååå fint. Riktigt roligt att inreda ett barn rum :) Kommer visa er bilder sedan när allt är klart.
Men lite småplock köpte vi ändå med oss samt fina kuddar till soffan, vill ha massa kuddar så det blir extra mysigt :)

Sen har vi även hunnit haft tvättstugan och sen kom mamma och pappa förbi på en kaffe för dem var ute på en tur med hojen.

Nu kommer snart 2 vänner på besök. Ska spela lite spel (tror och hoppas jag?) och bara hänga.

Bjuder på en bild på mina älsklingar ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0