11 Mars

Helg, känns grymt bra även fast jag varit hemma hela veckan.. Men mannen min har ju jobbat så helg blir ju extra lyxigt ändå..
Har hunnit varit borta hos marie ett tag på förmiddagen för att locka hennes hår och sen snacka massa strunt, trevligt:) Numa har jag nyss varit ute med didde i solen, skönt men kallt såfort man kommer i skugga, blåser ju en del oxå:/ Kan inte all snö och is smälta bort nu? Vore så mycket trevligare då! Då kanske det känns som att våren är påväg på riktigt.
Snart ska jag ner till stan och ta en fika med Amelie. Efter det blir det hem och vila lite sen ikväll blir det mat och spel med Maria och Daniel :)


helgen blir det att måla bebis säng oxå:) Åhh den kommer bli så fin. skönt att ha det största inhandlat, så som säng och vagn..Vi ska även ta en tripp till Ullared nu snart och gå loss på babyavdelningen, så hoppas på att göra lite fynd!
Funderar på om jag ska springa in på polarn & pyret när jag är nere på stan och köpa en jättefin filt som jag såg igår men som jag aldrig köpte.

Ne nu ska jag göra mig redo att dra mig neråt! Ha en toppen helg


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för snygga lockar bruden!

2011-03-12 @ 22:40:10
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0