7 Mars


Hela förmiddagen bestod av telefonsamtal.. Har ju somsagt fått så ont i ryggen vilket gör fruktansvärt ont när jag arbetar, så nu har jag fått tid till sjukgymnast mm.. Men framför allt sjukanmält mig hela denna vecka så får vi se vad som sker på torsdag när jag ska till BM, jag hoppas på att kunna bli sjukskriven tills jag får min gradivitetspenning godkänd! Visst, sent ute och ta tag i den nu men hur skulle jag kunna veta att ja inte skulle orka med att jobba mera!?
Så nu slappar jag hemma i soffan i stället för att springa runt som en dåre på jobbet och gnälla. Precis ätit en gooood middag bestående av ris, och typ fläskfilegryta, mums!
Idag börjar det nya programet på tv, " en unge i minuten" det ska jag sitta bänkad framför och säkert bli berörd till tårar. Tänka sig att snart är det min tur, våran tur att träffa våran lilla skatt.

Jag och jokke har satt igång med projekt spjällsäng förut, påbörjat slipningen och till helgen ska vi köpa färg så den blir vit och fiiiiiiiiin :):)  känns ju onödigt när själva sängen inhandlades i helgen, men vill ha exakt den här modellen fast vit som såklart inte fanns=/

påtal om annat så är min mamma uppe i luften och far nu.. Hon och min moster är på väg till Kina för att spendera 2 veckor där, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar henne redan men tror att hon kommer få det super roligt:)


nu tv, Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad jobbigt med din rygg :( ! Kollade med på "en unge i minuten" igår och jag hade svårt att hålla tårarna borta. Tänk snart våran tur :) :)

2011-03-08 @ 18:37:52
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0