26-/2-12

Så var det söndag igen..
Idag har vi storstädat här hemma och tagit bort allt från vardagsrummet. Åh ska bli så kul med tapetseringen imorgon, spännande att se hur det blir. Vissar bild!
Jag och Max åker hem till Marie och Sebastian medans målaren är här imorgon. Mysa lite med dem och ta en promenad i det förhoppningsvis fina vädret:)  Skulle njutit av en promenad idag oxå, men tiden sprang iväg så satte mig en stund i solen och drack kaffe på altanen. tränade lite med didrick oxå, alltid kul!

Ska snart se på live sändingen av big brother. Som alltid så frågar jag mig själv varför jag en ser på skiten !? Sjukt program men samtidigt Kul att se!! Vad tycker ni om den här omgången?

Nu börjar det, gokväll!

Bjuder på en bild när Max låg och myste i magen. Gud vad fort tiden går!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det va verkligen supermysigt =) Det får vi göra, hoppas det underbara vädret håller i sig nu oxå!

2012-02-29 @ 13:07:11
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0