Fredag

Yes, blogg.se har kommit med en uppdatering så nu borde det funka att kommentera när jag skriver från iphonen :)

Äntligen fredag och ikväll så ska jag ut och äta och se på bio med en vän :) ska bli så himla roligt och mysigt! Grabbarna kör myskväll här hemma!:)

Vi har redan hunnit en heldel idag, Jokke hade möte i stan kl 10 så då hängde vi med och kollade lite på stan. Smink väskan började ropa så fick bli en tripp till make up store! Sen drog vi och storhandlade så nu är det lite roligare att öppna kylen :p

Ska slappa lite och pussa Max 123479008754 miljoner gånger innan jag ska börja fixa mig och åka till stan.

Trevlig helg!

Max ville provsitta hos pappa när vi stod i kö till biltvätten :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Test!

2012-02-24 @ 14:58:59
Postat av: Johanna

Haha! Trodde du snott min bild, men icke! Samma jacka, samma bilinredning men olika barn! ;) Tog en likadant kort för ett tag sedan också i tvättkön! :) Snygg du är förresten! Och skönt med en "bara Johanna-kväll!" :D

2012-02-25 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0