Gott Nytt År

År 2011 har varit det lyckligaste året i mitt liv, känns som det är ett oslagbart år. Vi blev föräldrar till världens finaste lilla kille <3 andra saker som bidragit till ett toppen år är att jag äntligen tog körkort och att vi köpte en bostatsrätt/ radhus som vi stormtrivs i :)

Tänkte försöka mig till ett bildinlägg..


Första magbilden jag bjöd på efter avslöjandet av vår lilla hemlighet. tagen i vecka 22


Veckorna rullade på och magen blev större och större. Bilden tagen i v 34.



Den 6e maj. 2 dagar innan beräknat kom våran efterlängtade lilla skatt <3



En hel del mys med våran lilla familj..



..Och nu lite drygt 8 månader senare undrar jag vart tiden tar vägen? galet vad fort tiden går. kan inte förstå att det är 8 månader sedan Max kom till världen. Men tusan vad lycklig jag är, han är den finaste som finns och kärleken är obeskrivlig! mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad fin du är! Konstigt att man kan sakna magen fast dem små älsklingarna är ute nu! Man liksom glömmer bort hur det kändes att vara gravid... Förhoppningsvis får man uppleva det igen! :)

2012-01-02 @ 00:38:01
Postat av: Johanna

Ja det är bara bra! Njuter av att ha Jimmy hemma ännu en vecka! :)



Hur är det med er? Har ni haft en bra jul & nyår?

2012-01-02 @ 21:05:38
URL: http://www.mittljuvligahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0