Veckans näst sista!

Sitter i soffan och dricker en kaffe. Försöker ladda för veckans näst sista jobbkväll. Måste erkänna att det är väldigt tråkigt att jobba hela eftermiddagen/ kvällen när man vet att grabbarna är hemma och har det mysigt. Men va tusan, nu är det så och att vara ledig hela fredagen är en bonus :) 
Varit ute på en långis med didde nyss, flera lång promenader om dagarna måste jag få in, känns viktigt att jag rör på mig nu när kilona göttar på sig 😁 men härligt är det att se magen växa- galet vad mycket större den är nu än med samma vecka när Max låg i magen. Vart ska det sluta? Haha 
Någon mer som varit/ är gravid med nummer 2 och upplever samma? 

Dags att fixa ordning lite innan jag ska dra till jobbet. Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0