Gårdagen :)!

Igår fyllde jag 26 år- kändes som vilken dag som helst förutom att jag fick frukost på sängen, paket och fin sång av min lilla familj :) älskar er❤️

På förmiddagen åkte jag in till Norrköping. Köpte en bukett rosor och åkte till min morfars grav och fixade lite där. Det var nämligen 1 år sedan Igår som han somnade in. Det känns fruktansvärt tråkigt att dela min födelsedag tillsammans med morfar på det här sättet, men det finns inget jag kan göra åt det, mest av allt önskar jag att han fanns hos oss för han är SÅ saknad ❤️ 
Åkte sedan till mamma och fikade lite och sedan hemåt. Kvällen bjöd på mys med familjen så min födelsedag var hur mysig och bra som helst ☺️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0