6 juli-14

Hej mitt i natten :p 
Ligger vaken, precis gett Lennox nattmat och kan inte somna om, galet vad varmt det är på hela övervåningen. Hjälper inte ens att jag hade acn igång en bra stund innan vi somnade! :( 

Denna helg är jag och barnen själva. Jokke är på rätö och är med på en golfcup hela helgen. Pånått sätt känns det lixom jobbigare när man blir själv då, men det är nog psykiskt tänkt för att man igentligen vet att man kunde vara hemma allihopa. Men allt går ju bra, somvanligt :) bara att vi saknar pappan i huset. Och att han bara om en vecka går på 4 härliga semesterveckor gör oss  glada. Vad roligt vi ska ha 😊 

Hur härligt har det inte varit med värmen vi äntligen haft i helgen?! Så skönt, äntligen lite sommar, hoppas den är här för att stanna nu, jag menar vi har ju snart haft halva sommaren redan och dessutom med riktigt skitvädet mestadels. 

Jag kanske borde försöka sova nu, försöka tänka på annat än hur vidrigt varmt de är här uppe, lättare sagt än gjort! Godnatt igen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0