• 27/1

Hej såhär mitt i natten, kan inte somna om.. Lennox vaknade för 30 min sedan och fick lite välling men sover nu gott. För stunden iaf, han har sån hosta som han vaknar av hela tiden :( lilla hjärtat mitt! 
Max är oxå hostig, han ligger oxå här i våran säng så det är lagom varmt och trångt i våran säng. Livet som småbarns föräldrar helt enkelt ;) 

Våran tisdag kommer se ut som måndagen som gick, vi strosade runt i pyjamas hela dagen. Helt ok när man är sjuka. Hoppas på lite ork att städa av lite. Helst av allt vill jag bli frisk och riva av en löprunda följt av ett gött " hemmaträningspass", men bara vänta ut den här nedrans förkylningen!! 

Dags att vända på sig och försöka somna om, vi hörs. 
Godnatt 

Lycklig, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0