• 29/1

Godmorgon. Sitter i soffan och dricker mitt kaffe, på riktigt så skulle jag nog inte klara mig utan den koppen kaffe. Smakar perfekt! 
Lennox sover så när han vaknar tänkte jag vi skulle åka och handla lite, sen hämta Max. Mycket mer bjuder inte dagen på.. Hitta på nått roligt inne med barnen, vädret är ju bara blask och blä..

Hade planer på en morgon pw efter dagislämningen, men somsagt vädret, tappade lusten helt så jag hoppas komma ut ikväll istället :) måste röra på mig efter dessa dagar inne i sjukstuga. Men positivt att vågen pekar åt rätt håll trots vila! :) Nära målet nu viktmässigt, men resan tar inte slut där ... 

Dags att sätta fart, Hejhopp 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0