.

Hej, nytt år nya möjligheter sägs det ju! Varför inte sparka liv i bloggen och göra ett försök att bli lite aktiv här igen, för det är ju faktiskt väldigt kul att blogga, skriva av sig och kunna gå tillbaka och läsa. 
Nu kör vi!

Somsagt nytt år, det firades in i Idre fjäll tillsammans med Jockes familj, jättetrevlig vecka med lagom mycket skidåkning😊 
Vad ska ske det här året då? De första 8 månaderna (!!!) ska jag fortsätta vara mammaledig, njuta av stunderna med mina små grabbar innan vi kastas in i vardagen med alla dess rutiner. Året 2015 är även de året jag tänkt sätta mig själv och mitt mående i fokus, jag vill utmana mig själv och målet är att nå min absoluta topp form kroppsmässigt med 2 graviditer i bagaget💪 jobbar förfullt med att hitta motivationen med lite " jävlaranama" i, för den behövs! 

Vi hörs snart igen, pussochkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0