•11 mars

Men hur härligt är de inte med det här vädret som mars månad bjuder på? Nu är de väl ändå vår på riktigt skulle jag nog våga säga! Conversen är framme och jag känner och de bubblar i kroppen, precis som de brukar göra på våren, häftigt hur kroppen regerar på väder! 
Påtal om kroppen, skaffat mig ett nytt gymkort, och det blir på xforce som öppnar här i Linköping imorgon, känns grymt bra och jag är så sjukt taggad på att forma kroppen nu och bygga lite muskler när jag viktmässigt känner mig nöjd. Finns de nått snyggare än muskler  så säg!

Nu ska jag se lite tv innan de är dags att inta sängen, trött idag! 

Känslan att vara nöjd och trivas i sig själv är fantastisk! 💜 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0