det var jag som dödade honom.

Aa, det är så sant som det låter. Det är helt enkelt fruktansvärt, många tankar i huvudet just nu, Hur kunde jag?
Men okej jag måste väl skylla på någonting så jag tar den gamla vanliga alla slags brottslingar kör med, " det var en inre röst som sa att jag skulle göra det"  Funkar den ?
Innan jag ens upptäckte att jag hade dödat han så kände jag inte ens någon saknad, det var inte förens det var dax att hänga upp mina blötta tvätt  som jag såg han, han låg där i tvättmaskinen, i 2 delar helt hjälplös,
JAG HAR INGEN MOBIL LÄNGRE:'(

HAHA
skjut mig!


Kommentarer
Postat av: emma

haha idiot asså :D:D

2007-04-18 @ 21:26:23
URL: http://emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0