godkväll

Så börjar den här dagen lida mot sitt slut,
Som jag nämnde tidigare i dagens inlägg legat ute o solat lite,
inte så länge som jag velat dock, blev uttråkad..
Sen komm min baby hem ,äntligen. då gjorde vi Taco och åt det förstårs,
sen nu har vi lirat Tvspel. Har även hunnit prata med min kära vän sandri
som kommer hem på fredag, underbart, då ska vi leka en sväng. Sen på lördag är
det äntligen dax för Kryssningen:) whiihii vad underbart::) synd bara att jag missar den
årliga festen på lunnebjörke:/  Men ska inte hänga läpp för det, för jag kommer ha en
helt underbar helg med mamma pappa och Jokke :) :):) <3


nu vill jag ta en dusch sen mysa ner mig i sängen och se på nån bra film, så därför ska jag göra det med.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0