gokväll´

idag var det en sån fruktansvärt lång dag, skulle slutat 5 men vid 16:20 gav jag upp,
hade kundpass, allså ibland kan jag bli galen på en kund, bla min kund jag hade idag, allt var helt OK tills han skulle ge sig av, Uäääääääääk..
ajja, väl hemma byte jag om till löpar outfiten och drog mig mot spåret för att träffa på emma och därmed avklara våra varv:) det känns bra, dock var man lite små seg idag med tanke på den långa dagen, men men bättre än inget..
Imorn är det torsdag, det ska bli skojj, är typ bara kul saker i skolan, arbete&säkerthets lektion tror jag den första hette, sen mentorstid och sedan projektarbete:):)  sen efter det drar jag hem till min älski, mysmys:)

Nu har jag tänkt att jag ska avnjuta en varmdusch, och göra mig en hårinpackning:)

tjingeling,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0