helt brutalt ,

Det här varit en av dem segaste dagarna i mitt liv, Jokke har jobbat o jag har typ bara gått hemma o dött, fick då iden att jag skulle ta en låååång promenad o röra lite på mig istället för att sitta framför datorn hela dagen..
Så jag snörade på mina nya pumadojjs o gav mig ut o gick o gick, väl mot hemfärden kände jag att jag började få lite ont i fötter, skoskav. Men vad skulle jag göra lixom, men när jag hade typ 10 min kvar till husen höll jag på o döö, plågade mina fötter hem:( så nu sitter man här med kompresser o tejp på hällarna, och ett par köttiga skoskav typ( ap vidrigt ), har aldrig varit med om dess like, och det gör så inothelvete ont... TYCK SYND OM MIG DÅ =D
 
sådär ja, då fick jag det sagt till världen..
dax att ta en dusch med älsklingen sen krypa ner i sängen o sooooova, jag är tlött.

Hejhopp , sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0