13 december, Lucia

Idag har jag troligtvis gått mitt sista luciatåg :) härdan efter blir det enbart kolla på, men på vilka? är ju ett tag kvar till mitt barn kommer lussarunt hihih:)
Jag var iaf med i kungsgårdsluciatåg som jag nämnde igår, det var jätte mysigt. Fruktansvärt litet tåg iår om man jämför med förra, men jag tycker fördä det var bra:) Som tack fick vi en varsin biobiljett av hasse (musikläraren) !!

Efter det så hade vi inga lektioner så ja och erica passade på att göra klart våran salong vi gör på bild/form lektionen, den blev jätte fin, Bilder kommer senare inte lagt in dem än..skönt att den är klar iaf.
sen gled vi ner på stan och åt thai, som det känns som jag lever på typ, sen drog ewe och jag o somnade till i solariumet, sjuuukt vad jag bränt mig, svider som fasiken när jag duschar,men serisöt, hellre det än å blek som jag var för 2 dagar sen, hehe..Men efter det så hade vi våran självförsvars träning, sen äntligen hem. SJukt lång dag har det varit så ska bli riktigt skönt att snart gosa ner sig i sängen.

Imorn är det äntligen fredag, mys på praktiken på morgonen, ska dricka glögg och mysa, köpte julklapp till handledarna idag :P hoppas dem gillar det, köpte nått Lussete och nån mintchoklad från den där te&kaffe affären i stan..Efter det så åker jag till min joakim, mys kväll imorn, sen på lördag ska vi ut o partaja, men först lite guitarr hero, i liiiiike;D

nu ska jag krama mina kuddar elelr nått;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0