Annandag Jul

Jag mår faisken illa efter den här jultiden.
Mormor o morfar och storebror har precis varit här, så vi har käkat, så jag är verkligen proppmätt och trött:/
så kanske ska ta mig en tupplur nu innan jag ska börja fixa iordning mig inför kvällen :)
Jag och sandra ska in till Lisa på förfest, där väntas singstar och gutiarrhero, och sen äre utgång, men vart vet jag inte riktigt än!?

fick mormors julklapp idag som hon glömde ge mig igår, 6 st stooora vinglas, i liiike :)

ne nu ska jag kolla lite kläder inför kvällen, sen ta mig en tupplur..

Ha en trevlig kväll gott folk


Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Skulle du vilja hjälpa mig lite i så fall, som den trögskalle jag är :)

2007-12-25 @ 16:05:29
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0