dutti jolie :)

vaknade runt 11k hugget idag och fattade då tag i min bok och läste ut den, efter det så gjorde jag uppgiften man skulle göra till boken. och inte nog med det så gjorde jag klart min förbannade diktanalys, som jag är lite sen med, men det är för jag inte orkat förstå mig på den, men nu är den klar :) känner mig faktikst duktig även fast den blir försenad, men det gör inget..
har precis ätit frikost och ska snart förhoppningsvis ge mig iväg på en promenad, fast ser ut o va fruktansvärt kallt ute, men får väl klä på mig tonvis med kläder !!

nyår? beslutsångest. jag vill , men , hjälp mig :D


/ Johanna,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är inte ett dugg svårt me nyår. du sak me- så e de bara ! FATTAR DU?

2007-12-18 @ 14:38:04
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0