fått besök av fröken andersson

Har absolut ingen känsla av att det är fredag idag, men vet ni, det är det! säger sandra iallafall.
Så vi firar det med att sitta här o glo runt, pratar lite med johanna , vi ska nämligen ner till henne på söndag natt, blir ju att fira nyår i köpenhamn som jag säkerligen nämn förut.. Ska bli jätte roligt, har lånat ett extra stor resväska av sandras familj så jag får plats med ett antal flasker hem :)

sitter o kollar på sandra som visar lite tjecka moooows till dansgolvet på nyår, riktigt bra faktiskt. blandannat robott o sådär, så hon lär nog inte få för några ragg ;) höhö

Ja vad ska jag mer skriva i detta väldigt intressanta inlägg? Jo jag köpte föresten ett par pumps igår och en topp till nyår idag, :)  var nämligen med sandra och hennes mor på Ikanohuset idag:) och där var vi ju inte ensamna precis..

nä avrundar med ett  HEJ, på återseende..

Ses i danmark då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0