God Jul

Då var det äntligen julafton:) Längtar tills jag får slita upp alla julklappar som har sucktat mig  ett bra tag nu:P hehe.
men ikväll äre dax :) Ska åka till mormor, se kalle Anka , sen mat time. och efter det då kommer tomten ( kanske inte just tomten men jag ska väl dela ut klapparna:D )

Igår spelade jagoch sandra bingolotto som sagt, vi vann ingenting, jädra skit spel:/ och himla långt var det med, vem orkar sitta o lyssna på allt han säger igentligen?

Nu ska jag piffa mig lite..

Ikväll ringer jokke :):):) inte pratat med han sen i fredags, förutom 100tals sms, :) ska bli underbart att höra din röst älskling. Love

/ J


Kommentarer
Postat av: cilladobak

de är så? haha vad bra, för dom på Cafébar i Åby visste inte vad jag snackade om. =) vem är du då? God jul! / cilla

2007-12-24 @ 13:33:26
URL: http://cilladobak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0