gokväll,

Då var snart den här veckan avklarad :) bara praktik imorn så det är skönt. Ska fixa mammas hår!
dagen idag har varit rätt lång för min del. Slutade skolan klockan 2, då hade jag Luciaträning, sen kl 3 så skrev jag nationelltprov i svenska som jag missade i 2an, hoppas och tror att det gick ganska bra, Skrev iaf 8 a4a så nått måste det ju gett, hehe..Var klar med det halv 5. Då kom mamma och pappa och hämtade mig o sandra så nu har jag bara umgåtts med henne, vi har krånglat med min dator som gör mig så förbannad, vi skulle kolla massa gamla pic´s, men inte ville den det, Jävla as.. Kan va att jag har alla bilderna på en skiva så det är verkligen en miljard bilder, men känns som det inte borde göra nått!? ajja..:D

Imorgon är det äntligen fredag, Joakim kommer hit, så jag ska laga en riktigt god middag till oss, och min apgoda dessert som vi kan smaska i oss framför idolfinalen, jag hoppas att Amanda vinner :) hon har varit en favorit enda sen auditerna (stavning)..
Nu ska jag ta mig en dusch, sen ringa Ewe och kolla lite om morgondagen, hoppas hon inte är sjuk:/
Sen blir det mysa ner i sängen och slå en pling till världens underbaraste människa, joakim

blev ett ganska långt och rätt ointressant inlägg, men inte jag som bett er läsa;) HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0