Idolfinalen,

Måste verkligen säga att det var en helgrym idolfinal, och Amanda hon är fan den coolaste , unikaste människa jag någonsin skådat, tyvärr så kom hon tvåa, men samtidigt, vad gör det!? vad jag hört så känns det som det alltid är tvåan som går längst ändå!?
iaf, jag tillbringade denna kväll tillsammans med min kära pojkvän och min kära vän sandra.. JAG bjöd på smarrig mat och min apgoda dessert;P hihi. en sak som är jobbigt när jag lagar mat ( bortse från att jag inte är någon hejjaere i köket)  är att jag har sån hima dålig tajming med allt, typ är det ena klart så har det andra vartit klart förlänge och är då lite små ljummet/kallt (a)

Idag, hm ja vad händer idag. Jokke ligger fortfarande och sover,vilket jag med borde göra, men jag är inte trött mera.. Men vi är iaf bjudna på julfest hos min kusin idag, men vet inte hur jag tar ställning till det, ska ta ett snack med älsklingen sen vart efter så får vi se hur kvällen blir :)

Mysdax, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0