Jag väntar redan på att min mössa ska landa på posten:D

Det var en helt underbar känsla att skicka iväg beställning på studentmössan :), köpte även ett champanjeglas, en visselpipa, samt trosor och penna :) bara en termin kvar i skolan:) underbart, men även en riktigt hård termin, gesällen ska göras, och jag hoppas hoppas inerligt att det går jätte bra :), då skulle jag defenitivt vara en av världens gladaste människa:)

Vad har jag mer hunnit med idag?! Jag och ewe drog och solade efter skolan, samt inhandlade lite klippa klistra grejjer:P så mys. Jag köpte ett helsvart fotoalbum och en vit penna o lite glitter sådär:) jag och älsklingen ska pyssla lite med det i helgen :)

strök mitt lucianattlinne förut, lika skrynkligt varje år :D Så imron ska jag vara i st:johanneskyrka klockan 7 !?!?!?!
men smällar man får ta när man är med i kungsgårdsluciatåg , fast jag tycker det är riktigt mysig stämmning på lucia så jag har inget emot det igentligen, bara att jag kommer va relativt ap trött..

tack för mig hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh hoppas de går bra på lucia imorrn då ;D Elda inte upp nåt ;)

2007-12-12 @ 22:31:53
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0