lussebullbak så det står härliga till ,

:) muuuuuumsfilibiblan vad gött det är:P ska snart käka min sista lussebulle för dagen så ska jag snart hoppa in i duschen, och avslutar dagen med att gosa ner i sängen med älsklingen :)

Idag har vi varit på Ikano huset, hade tänkt att jag skulle kolla lite klappisar, men som vanligt när det gäller sånt så blev det att jag kom hem med påsar innehålande saker till mig själv !!
gick även ett varv inne på Ikea, drömde oss bort till våran lägenhet :) längtar så otroligt mycket tills vi flyttar :)
Sen när vi kom hem så blev det lussebullbak:) det är sååå himlans mysigt, jaattä fina lussekatter snurrade vi till STORA som små :p , Mycket mycket goda dessutom, så lär väl bli ett antal bakstunder till så det räcker till jul, haha..

Imorn blir det tandläkarbesök kl 9, sen skola efter det. Slutar runt 12 så då ska jag gå en sväng på stan och leta klappisar:d haha, ger det en chans til lixom .. Sen ska jag åka hem till älskling och färga hans systers hår:)

på återseende, Hej


Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

Allt är bra :)
med dig då?

Jaa fast jag kollar på alla 3 avsnitten på internet på en gång, dom kommer ut på söndagen :) hihi..

PUSS

2007-12-03 @ 09:17:22
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0