vilken stjärna ,

Gett min baby massa  massage, det är han värd så som han jobbar o sliter:) han somnade, och jag tog min bok och tänkte att jkag skulle läsa någon sida, slutade nu med att jag läste ut den, o jag bara älskar den, det är en såndärbok man inte vill ska ta slut på ett sätt, jag vill bara läsa mera om hennes liv, jag tycker hon är en fantastisk , stark människa , och som hon själv säger , nått i stil med att hon får göra det som en på miljonen får chansen till att göra, alla tjejers dröm, och hon har halkat in på ett bananskal rakt in i modellbranschen.. Magdalenas graaf´s självbiografiskabok " det ska bli ett sant nöje att döda dig"  jag rekomenaderar den verkligen. Jag tycker  om sådana böker för man rycks verkligen in i dom, mer känslor inblandade som läsare att läsa en sådan bok..

Ne klockan bara springer iväg , Nu ska jag lägga mig i sängen och pussa på min älskade prins <3


Hoppas på sol imorgon så jag kan få brännan tillbaka..

Gokväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0