´tjippotja

Igentligen har jag inte mkt att skriva, men var ett tag sen så aa, dax lixom.
Sitter här med dummle(brors fågel) på axeln, han sjunger o är glad iaf:) vi är fågelvakt åt bror mins pipisar.
hans vännina polly sitter nere i buren o tråkar, hon får inte vara med för hon är elak:/ eller iaf inte lika tam:D

Idag har jag varit på ikano med mammi, shoppat lite smått o gott, sen åkte vi och hämtade min bikini som jag beställde i tisdags:) lovely ...

Imorn kommer baby och myser med mig:):) jippi, mys o gokaaaaaaaaaaaaaart, så najs:) <3

hejsvejs,

                                                  
                                                   
                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0