tlööööööööööötttt

jag är sjukt trött:/ kom precis hem från skolan, varit där hela dagen=S
Ojaaa ffs, jag är ju glad, fick Godkänt på mitt samhällsprov idag, så jag får G i samhäll, det är bra. iaf bättre är ig, o dessutom har jag inte ens ansträngt mig för ett bättre betyg än G .
Imorgon är dagen då jag o min baby åker till sthlm, jag är så laddad:) kommer bli så himla roligt känner ja:) shoppilopi:):):) me liiiike.

Frisörer kan oxå svulla!!
öh, min mentor är nog sjukt härlig:P haha, skjusade mig tessan, vickan o vicky och erica till donkan idag, på lektionstid, det är så det ska va.. .. vi gillar kjell;) hihi,

tach HEJ

Kommentarer
Postat av: stjärtis

haha klockrent :D I hope u will have a great time in stockholmia my dear!

2007-05-25 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0