dan före dan före dagen? blev det rätt!?

Manikyrprovet idag gick stråååålande, im so happy:)

Efter det åkte jag och sandra ner till stan för att uträtta några ärenden hon fått nedskrivet på en lapp av hennes mor, Sen kom Emma och då kilade vi till D för att testa de kläder vi ska ha på torsdag på visningen, Jag är NÖJD, är lite smått sugen på att shoppa de jag har på mig sen efter visningen, men just nu säger min ekonomi IFRÅN =/ minst kul..
Sen strosade vi mest runt tills bror min kom och hämtade oss, Åkte hem och färgade & klippe hans hår, skulle igentligen klippa och slinga lillebrors hår men han vägrar just nu, blir sjukt sur på han, då han har lite svårt att bestämma sig känns det som :/

Blir lite sovmorgon imorn med, Börjar 10, då blir det mest att träna in gången till catwalken , sen testa frisyren på Erica, och fixa med färg och så på mina andra modeller och mig själv. Sen ska vi ner till stan och hämta alla kläder accessoarer mm :) känns så sjukt att det är redan på torsdag:) tiden går fort när man har roligt;)

Nu ska jag fixa iordning lite, och sen sunka ner mig i soffan framför Andra avenyn :):)

Hej!!

syns på visningen på torsdag;) biljettköp finns hos mig och alla andra i hvfr 3 samt hårvårdsbaren, bikbok och Vila i domino
  TJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0