en kopp varmchoklad, tack

så var det måndag, studiedag:) skönt. vaknade till när älskling åkte till jobbet imorse,tomt i sängen, men somnade igen och vaknade kl 11, älskar o sova länge :)
sen dess har jag inte gjort så värst mycket, segat, segade så pass mycket att jag missade bussen in till stan:(, så sitter här och väntar på nästa buss, ska in och mysfika med sandri :) Sjukt vad mysisugen jag är sånhär dagar när det äte liite snö ute o sådär, så lutar mycket åt att det blir en kopp varmchoklad på fikan. muuums
sen så ska jag hem till älski igen, ska se på hockey, dock på tv denna gång, sen Andra avneyn..

vad ska jag mer hitta på!?
på lördag är den 1 december, då väntas lussekattbak, det är gott om nått!!!


Joakim, du är utan tvekan den underbaraste människan i mitt liv, på hela jorden, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var en mycket mysig fika :)

2007-11-27 @ 14:08:34
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0