fågeln roger!!

hej o hå, det var såhär va, att just nu befinner jag mig @ kimmens place, MYCKET trevligt, endel lirar guitar hero och endel (vill säga jag o kimm) hittar på egna låtar in the kitchen med gitarren men insperation av kicthenmöbler ,JA!
åså kom vi till varför bloggar jag nu? för jag vill! och för kag äntlogen fan lite insperation till det just nu.

OMG kom på en sak, kolla på aftonbladet.se förut för att se vem som åkte ur idol, och ställde mig då frågan hur FAN kan DANIEL åka ut före fucking jävla Andreas? seriöst är det värt att se det mer!? ja nstan för jag håller på amanda, men hade oppats på att Adreas skulle åka ut IDAG :'(

men nahe, avrundning ähr, HEJEDÅ

PSSSSS, hoppas sandri har det rolig på krofgen :) d'ääääs HEJHEJ ,  lien skål på det, tjo hopp

Kommentarer
Postat av: Sandra

sjukt dåligt att han åkte ut :(:( Hehe ja hade de roligt ;) å antar att du me hade de snutt. Kaske ses imorrn då ;) PUSSS

2007-11-25 @ 19:14:19
URL: http://sandraeandersson.blogg.se
Postat av: Liiisssaaa

Jahaa vad synd då, isf kan jag nog inte :(
för fredagen efter det är jag isthlm på idolfinalen sen jobbar jag resten fram till jul o nyår..
jag får helt enkelt boka tid hos en frissa istället då innan jag tappar hela peruken :P hehe

ja men mitt msn är CP de har hänt nått skit så de funkar inte alls, har ingen aning om vad som hänt tyvärr.. :/ men du får ha de så bra så får vi ha en vinkväll snart tycker jag :P hihi

2007-11-26 @ 09:21:17
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0