Lördag,

dagen har varit fruktansvärt seg, skuttade upp ur sängen runt halv 2 hugget :) skönt att sova ut..
trots att jag inte var helt frisk så tog jag mig till hair saxess i fredags, var lite små jobbigt imellanåt, men ett par ipren gör susen.. Gjorde iordnings Malins hår, jag var väldigt nöjd med resultatet och likaså hon:) en mörk grundfärg med lite varmatoner av guld/koppar i, sen la slingor i hela håret med en kopparfärg :) mm fint.

men åter till Lördagen som jag hade tängt ägna den det här inlägget till, Jag har bara tagit det lungt med min hunni, sett på hockey , och städat lite. och nu sitter vi bänkade framför sverige-spanien, fast nu äre periodpaus så nu ska vi ner och popa popcorn, HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0