sista höstlovet i mitt liv är slut

Då var det dax igen, Har varit ett jätte bra höstlov, myst med Jokke hela veckan :)

Men nu äre som sagt dax igen och den h'r veckan kommer inte vara lik nån annan vecka i skolan ,
På Torsdag är våran frisyrvisning, så är en hel del jobbande med modellerna nu dom sista dagarna,
Men det kommer bli kul, men känner mig väldigt stressad.. men det är väl så det ska va antar ja:P

har precis kommit in efter en runda i spåret med stavarna och med trevligt sällskap, Malin. Sjukt mörkt :O
Nu sitter jag och inväntar" ensamm mamma söker" hehe sista programmet idag, sen efter det blire dusch o fixa lite sen hoppa i säng, tråkigt o sova ensammen inatt:(

hade great, hej
 

 Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0