täppit,

jag är aaaapförkyld och det gör mig arg :(
det är så himla tråkigt att vara hemma på ett sätt, för det finns inte så värst mycket att göra, men samtigt är det skönt att ligga hemma och dega istället för att ge sig ut i kylan till skolan ..
Hoppas på att jag iaf mår bättre imorgon, då blir det skola, ska börja en ny kurs imorn, Små företagande.. sen ska jag till lkpg och först kolla när en kompis är med i en teater sen hem till älskling och mysa, Älskar att bara krypa ihop i hans famn o pussas :) det bästa som finns, då mår jag som bäst :)<3
Nu ska jag väl göra nått, sen tror jag en kompis kommer och ska klippa sig, får ställa upp även fast jag är sjuk, för han ska resabort..
Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0