godmorning sunshine

hatar när jag inte kan sova mer när jag får sova hur länge jag vill :(
Förstår inte älskling kan sova hur länge som helst typ, även att jag styr
med massa saker :P

Låg och skrev i min Loggbok till projektarbetet förut, är lite dålig på det,
men nu är förra måndagen inskriven med:) Är inte så mkt att skriva om nu,
håller mest på att jobba med modellerna eller så gör vi inte alls mycket,
Men sjukt vad tiden går fort, inte långt kvar till 8 november nu när visningen
ska vara, hehe lite små stressad blir man. Men imorn har jag tänkt hinna med
att färga både Ericas och Beckas hår:) Emmas gjorde jag typ för två veckor sen
så det är klart, men ska testa göra hennes frisyr på onsdag kväll :)weei det är
så himla kul med projektarbete..
Ni som vill gå och kolla på våran frisyrvisning "Black&white" den 8november
klockan 18:30 i Renströmmen, bara att höra av sig till mig för biljerttköp 100:-
finns även på bikbok, VILA och Hårvårdsbaren :):):) den komemr bli gryyyyyyyyyym.

Nu ska jag ner och fixa smaskig frukost till  mig och älski

Hejsvej

föresten, Emma hur går det att Jobba denna underbara söndag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0