Höstlovet är runt hörnet,

Vilket jag tycker ska bli riktigt skönt, Känner att jag är i stort behov av det, Börjar bli helt trött i kroppen, så hoppas jag hinner vila ut mig nu på lovet, för att sen ta mig igenom en stressig, men samtidigt fruktansvärt rolig vecka:) Frisyrvisningsveckan:) :)
Inviger lovet med en "mysigtrevligbubbel" kväll med Malin Larsson, evigheter sen, så det ska bli riktigt trevligt:)
Sen kommer jag mest ta dagarna som de kommer, Mysa med min pojkvän, träffa Amelie och fixa hennes hår till hennes stora 18 års dag:)
Fast nu  ska jag nog hoppsa in i duschen, snart iaf, inte orkat ta tag i den än, sen krypa ner i sängen, kommer vara tomt att sova själv inatt, men jag överlever, förhoppninsvis:D hehe

Godnatt, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0