stick i fingret..

Mitt läkarbesök-, proverna såg bra ut, men lågt blodtryck:/ så ska träna och dricka mkt, samt äta mkt saltmat!?
Hoppas på att det blir bättre, annars blire återbesök:/

Kom hem för ett tag sen, varit inne i stan med mamm,i fick en Kjol, men högmidja som jag letat som en galning efter typ, thanks.
ge mig sandris 19 års partaj, utgång i lkpg med tjejerna. :)

nu ska jag fixa lite, ska åka till älski om ett tag ,
Tjao

                                                                                                              

Kommentarer
Postat av: sandra

Vill se luggen lajv ;D kanske blir norrköping ;D får se lite :D

2007-10-24 @ 11:19:12
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0