dags att avsluta dagen!


Nu är jag trött, vi har sett på film, "blinde date" hette den , och den var faktiskt jätte bra, lite små sorglig på ett sätt. handar om en kille som är född blind och försöker dejta men det blir oftats inte så som han tänkt sig, äh se den själv istället, jag rekomenderar den!
Har vi mer gjort ikväll? Jo kollat på  2 avsnitt av "synna bluffen" häftigt program!
självklart har vi hunnit med en hel del mys. och som avslut fick jag ett ryck och har jag nu skrivit rent mitt svenska muntliga nationella och hunnit "redovisa" det för Joakim och han tog tid, ca 4 minuter hamnade jag på, det är ju rätt okej faktiskt. men frågan är om jag kommer prata fortare i skolan, hm risken finns, men får ta det luuuuugnt så går det säket jätte bra, Jag är faktiskt nöjd! Trodde alldrig jag skulle kunna skriva ihopp nått bra som skulle kunna vara några minuter, så med andra ord, rätt förvånad över mig själv. hoppas läraren håller med mig!

ligger här i sängen och myser nu, väntar på att Joakim ska göra sig redo att dyka ner, så blir det sova. Börjar bli lite seg i ögonen.
Men sovgott och dröm sött!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Markus T

av de få måningarna så låter den bra iaf ;)
va härligt att vara så klar med talet! bara ta de lugnt nu på måndag när du ska prata :)

oeky då, är lite småkyligt ute nu, o börjar bli trött oxå. så får väl vänta till imorn då ;)

hehehe oeky :p

hehe, så då har du till nästa gång ni ska se film :)

imorgon ska jag nog ner till hamnen lite, o kanske göra nått litet inköp till båten på nån affär oxå.

vad ska du hitta på?

god natt och sov så gott!

2008-04-13 @ 01:37:19
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: bellisima

sov sött!

2008-04-13 @ 01:43:28
URL: http://bellisima.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0