godmorgon - godmorgon


snart bär det av till salogen. Men igentligen känner jag mig inte tiptop idag =/ har feber 38.1 ;/ =OMen har laddad upp med Panodil och nässpray så ska nog kunna genomlida den här dagen :P är ju fredag så efter den här dagen kan jag springa hem och sooova.

Läste precis NT när jag åt frukost, så var det barn som hade betygsatt alla gb glassar, och nu vart jag riktigt sugen på glass bara för det, så jag hoppas att Ewe känner likadant så vi kan dra en glass på lunchen :P gottit.

Nu måste jag kila och fixa det sista, just ja, få inte glömma mina smarriga paj i frysen:P
Tjahej


Kommentarer
Postat av: Markus T

oj, inge kul att du blivit sjuk! :/ varför lydde du inte mitt råd o blev frisk istället? ;)
hehe, glass går alltid ner ;D

jupp, o de va ganska så lydiga igår faktiskt :p
okey :) sitter mössan bra? sjävl fick jag min för några veckor sedan :D

inför helgen har jag inget speciellt inplanerat.
har du nått?

Kram

2008-04-04 @ 10:59:32
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

de tycker ja! du ska ju inte behöva vara sjuk! :/
hur kan man inte hinna med att äta en glass? :p

va hräligt! gör min me :D
jo, man gör ju de, o nu är de inte ens två månader kvar!!! :D

okey :) men om de är party är de väl inte lugna puckar? ;p

Haft en trevlig kväll annars? :)

Ha de bäst!

Kram

2008-04-04 @ 22:29:14
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

jupp, idag är det jobb. sitter och väntar på att klockan ska bli lite mera, så jag snart kan bege mig.

okey, varför blir det inte de?
ojoj, till min fina hemstad! ;) vad är de för bil?

aa, ska nog träffa en kompis när jag slutat jobba. men inget bestämt än.

okey :) väldigt mycket klippande :p får du betalt för de oxå? ;)

Ha en underbar dag!
Kram!
aa. ska

2008-04-05 @ 09:02:36
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0