godmorgon, godmorgon!


jag är trött. Somvanligt.
Igentligen skulle jag bara vilja strunta i skolan idag och sova vidare, men ne jag ska vara duktigt!
Rätt lång dag dock=/

Men åter till går kvällen,Jag blir så fruktanvärt sur-sur-sur!
Hv vann med 5-1 igår, det är sjukt, det finns inte, jag blir galen. Dom var fan som djur igår!
Så nya tag på onsdag, och då MÅSTE lhc vinna annars börjar känna en känsla av att det är k ö r t =/ vinner dom så och sen vinner matchen på fredag så äre guld på hemma plan:) fan va det skulle vara roligt!

Ne, nu ska jag kila och äta frulle,!

ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Markus T

en annan va oxå lagom trött i morse :p
orättvist! hade jag haft min sovmorgon hade jag oxå fått sova till 8! :s

mm, borde vara förbjudet att sitta o skriva när eleverna pratar ;p

hehehe, du tappar du inte förtroendet för dom ;)
men du får väl meddela på onsdag igen, för har inte så bra koll själv :p

har varit skola tills nu, och nu är det möten hela kvällen lång!
hur ser din dag ut?

Ha de!
Kram

2008-04-15 @ 16:52:50
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0